Info na pátek

03.09.2015 14:43

Dnes jsem si vybrala deníčky všechn dětí a ke štítku se jménem jsem dala razítko se smajlíkem. Prosím, abyste psali pouze do tohoto deníčku. Druhý, který vám zbyl, zatím nechejte doma, až dojde první, budeme pokračovat v něm. Řádně označte deníček do družiny, at se nám neplete, můžete jej dát dětem do jiné kapsičky v aktovce, aby se jej vyndaly jen v ŠD.

Zítra prosím o zbytek pomůcek ze seznamu, stále nám toho ještě hodně chybí. Ještě jednou důrazně připomínám podepisování všeho!!


Chtěla bych poprosit,zda by někdo nevyfotil jednotlivě žáky (oblečej). Stačí je vyfotit, tisk na papír bych už zařídila sama. Chtěla bych všechny fotografie děti mít na přední části tabule ve třídě a u nich jména, abychom se lépe poznali. Kdyžtak mi zavolejte nebo napište. Nemusí to být vůbec profi fotky. Předem děkuji.


Kdo by měl zájem  své děti přihlásit do skupinky komunikačního rozvoje pod vedením pí psycholožky, dejte mi vědět. SKupina se bude věnovat komunikace, rozvoji řeči spíše na psychologické úrovni.

Prosím také o fotky z prvního dne, které bych mohla dát na třídní web. Kdo nějaké má, budu ráda, když mi je pošlete ne e-mail.

—————

Zpět